arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

شرکت گوگل  در سایه نگرانی از شیوع کرونا رویداد توسعه دهنده خود را لغو کرد

شرکت گوگل اعلام کرده است که رویداد بزرگ توسعه دهنده و گردهمایی برنامه نویسان I/O را لغو می کند ، اما این رویداد را از حالت فیزیکی به حالت آنلاین تبدیل و برگزار خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت گوگل اعلام کرده است که رویداد بزرگ توسعه دهنده و گردهمایی برنامه نویسان I/O را لغو می کند ، اما این رویداد را از حالت فیزیکی به حالت آنلاین تبدیل و برگزار خواهد کرد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با ورود ویروس کرونا به ایالات متحده، شرکت های فعال حوزه فناوری نیز یکی پس از دیگری رویدادهای خود را لغو ی کنند. گرچه این لغو رویدادها از مدتی پیش آغاز شده بود اما شرایط هم اکنون حساس تر به نظر می رسد.

ویروس کرونا COVID-19  در  مقیاس جهانی بسیاری از صنایع فناوری را تحت تأثیر قرار داده است. ما می دانیم که این نگرانی ها باعث شده است که GSMA کنگره جهانی موبایل که به عنوان بزرگ ترین گردهمایی فعالان عرصه موبایل شناخته می شود نیز لغو شود.

رویداد I / O نخستین بار در سال 2008 آغاز شد و توسط تیم اجرایی سازماندهی می شود. "I / O" مخفف ورودی / خروجی و همچنین شعار "نوآوری در باز" است. گوگل در بیانیه خود اعلام کرده که با توجه به نگرانی هایی که در مورد کرونا و شیوع آن وجود دارد و مطابق با دستورالعمل های سازمان جهانی بهداشت و موسسات پیشگیری از بیماری ها و سایر مقامات بهداشتی ، تصمیم گرفته ایم که رویداد فیزیکی برنامه نویسان گوگل را لغو کنیم.

شرکت گوگل برای شرکت کنندگانI / O  پیامی ارسال کرده و توضیح می دهد که کلیه شرکت کنندگانی که برای شرکت در رویداد برنامه نویسان هزینه پرداخت کرده اند ، تا تاریخ 13 مارس به طور کامل هزینه های خود را پس می گیرند.  گوگل معمولا از رویداد I / O برای اعلام آنچه شرکت در حوزه پیشرفت نرم افزارها ، سرویسهای جدید و پیشرفتهای محصولات گوگل موجود کسب کرده است، استفاده می کند. مانند دستیار گوگل و اندروید. افزون بر این، گوگلI / O  معمولاً جایی است که ویژگی های نسخه بعدی اندروید نمایش داده می شود.

برچسب ها: فناوری ، کرونا
نظرات بینندگان